خاموش بودن چراغ

در این انجمن مشکلات واطلاعات مرتبط با adsl مطرح وبه اشتراک گذاشته میشود
s.mir83
پست: 3
تاریخ عضویت: یک شنبه می 10, 2015 2:04 pm

خاموش بودن چراغ

پستتوسط s.mir83 » یک شنبه می 17, 2015 7:11 am

وقتی چراغ لینک خاموش است، برای حل این مشکل چه باید کرد؟

siavash
پست: 1
تاریخ عضویت: شنبه می 09, 2015 3:59 pm

Re: خاموش بودن چراغ

پستتوسط siavash » یک شنبه می 24, 2015 9:32 pm

دلایل مختلفی باعث این موضوع می شوند که باید چک شوند. از جمله:

از روشن بودن مودم مطمئن شوید.
آداپتور مخصوص به مودم را به صورت صحیح به مودم متصل نمایید.
از سالم بودن مودم خود مطمئن شوید (نیم سوز شدن در اثر نوسانات جریان برق)
از اتصال صحیح کابل تلفن به پشت مودم مطمئن شوید.
اطمینان پیدا کنید که کابل متصل شده به پشت مودم همان خط تلفنی باشد که رانژه شده است.
اطمینان حاصل کنید خط رانژه بوق داشته باشد (این مورد را می‌توانید با اتصال خط تلفن به یک دستگاه تلفن امتحان کنید)
در صورت نداشتن بوق با 117 در تماس باشید.
اتصالات اسپلیتر را به پشت مودم به صورت صحیح انجام دهید. ( Line به خط ورودی از پریز تلفن ، DSL به کابل متصل شده به مودم ، Phone به کابل متصل شده به دستگاه تلفن )
تمامی‌ دستگاه‌ها از جمله تلفن،Fax ، اسپلیتر، دوشاخه ضد برق ، صفر بند ، Caller ID و Device‌ های دیگر را از روی خط برداشته و مودم را مستقیم بدون اسپلیتر و وسایل جانبی به خط تلفن متصل فرمایید.
پریز و کابل تلفن متصل به مودم را تعویض نمایید.
در صورت دولاینه بودن پریز تلفن ، پریز مربوطه را تعویض و مودم را به پریز دیگری متصل کنید.

در صورتی که با چک کردن تمامی‌ موارد فوق باز هم مشکل خاموش بودن ادامه داشت با پشتیبانی فنی تماس حاصل نمایید.
چک کردن پورت در DSLAM. و بررسی کل مسیر خط مشترک که توسط کارشناس خرابی انجام می شود (کافو، پست مربوطه و ...)


بازگشت به “موارد فنی adsl”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان

cron